27 July 2012

{my favorites} a minha casa Ikea

Ainda me recordo, já faz alguns anos, quando a Ikea abriu portas em Alfragide!
Que emoção que foi! Nessa altura ainda vivia com os meus Pais, e cada vez que visitava a Ikea, sentia um aperto no coração! Um aperto tão grande que quase me fazia chorar… era da vontade de querer comprar… vontade de ter uma casa só minha!
Mas a minha casa entretanto chegou e estas são as peças que escolhi, ora por conveniência, ora por realmente gostar.

I still remember, several years ago, when Ikea first open the doors here in Portugal!
What a thrill! That time i was still living with my parents and each time i visited Ikea i felt a whole in my stomach, and a knot in my heart… i felt almost like crying… It was only pure passion for the objects, passion to buy them all and dreaming of my own home!
And my home finally came! And these are the pieces that i choose, some for convenience, some for love.






No comments:

Post a Comment

Obrigada por visitar o meu blogue, agradeço o vosso comentário!

Thanks for visiting and comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...